11/23/2017

Oon kadottanut sanojen merkityksen,

aika on vienyt niin paljon mua.

On kaikkea, tunnerataa, ylösalasylösalasylös.

Välillä mä oon niin yksinäinen,

se kaista ei ole molemminpuolinen.

Se estää u-käännöksen ja samansuuntaisen liikenteen.

Ollaa tasoristeyksessä.

Mä oon stop-kyltin kohdalla.

Ymmärtäähän sen?

_____

Mä oon ollut töissä töissä töissä,

mun ajatukset ei käy paljoa muualla.

Mä tarviin tukea, läheisyyttä ja kosketusta,

uskallusta sanoille.

Antaa merkitystä sille pohjalle,

että jokin toisissa ihmisissä on hyvää.

Tahdon tasavertaisuuden,

tahdon samanvertaisuuden.

En odota muutoksen tapahtuvan hetkessä,

mutta odotan muutosta.

Mä tarvin aikaa sopeutua,

koska mua syö tää maailma.

Mul on ikävä helppoutta.

Mul on ikävä mua.

Mul on ikävä meitä.

Mul on ikävä rauhaa.

Mä kaipaan rakkautta.

Ymmärräthän?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti